Re: Chieftec 360W DF

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 10:29:00 MET

Użytkownik "Danonwoj" napisał:

> To jaki proponujesz bezpiecznik? ile A? Bo to o to chodzi?? 16?

Stop! Radzę ostrożnie podejść do tematu. Od samego początku moich
kłopotów z zasilaczem prowadzę kontakt z przedstawicielem Chiefteca
(pozdrawiam). Widać, że firma jest fest, bo człowiek bardzo stara
się mi pomóc i rozwiązać problem. Nawet zaoferował pomoc w razie
problemów z reklamacją.

Wczoraj poprosiłem go, żeby przeczytał twój post i natychmiast
dostałem odpowiedź:

"Moze problemem jest uklad odpowiedzialy za dostosowanie sie do
napiecia w sieci 110-230V. W starszych modelach byl przelacznik
110/220V i jesli sie przestawilo na 110V to wlasnie wywalalo
korki."

Jak widać zagadka ciągle nierozozwiązana, ale są już pewne
podejrzenia. Przemyśl zatem dobrze wymianę bezpiecznika i najlepiej
skonsultuj ją z jakimś elektrykiem. Nie wiadomo, jak zachowa się
wtedy zasilacz - być może również wyleci w powietrze przy większym
obciążeniu.

--
                        Pozdrawiam, Sniper