Re: Tuner Kworld Philips 7134 vs. Kworld Conexant 878A

Autor: Marek (eterekWYTNIJTO_at_autograf.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 10:07:34 MET

> Użytkownik "Marek" <eterekWYTNIJTO_at_autograf.pl> napisał w wiadomości

> A co masz przeciwko Winfast 2000 TV Expert??
> :-))
>
> ax

Nie mam nic, nawet zastanawiam sie nad wersja Deluxe, ale nie wiem czy bedzie
wspolpracowac z moja grafika voodoo3. Tuner wymaga by karta wspierala directx
8.1 a ten staruszek tego raczej nie potrafi ;-) Wymiana grafiki nie wchodzi w
gre- nie warto. Jesli jestes pewien ze Deluxe/Expert gra z v3, to ja wezme. Z
tym, ze Expert chyba jeszcze ma problemy z linuxem- a to tez jest wymog.

A co do kworlda to i ja sklanialem sie ku philipsowi.

Pozdrawiam
Marek