EPOX 8RDA3+ i TWINMOS

Autor: alacak (jakawww_at_konto.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 07:32:57 MET

AvE!

Nowe pamiatki 2x512 Twinmos 3200, zwykle, nie twistery.
Juz wiem, ze nie zbyt dobre - kosci M.tec 350D.
Te z literka B duzo lepsze.
No i na nowej plycie jak wyzej nie chodza. Blad w Prime po kilku sekundach,
bledy w Memtescie i Goldmemory.
Po wsadzeniu tez Twinmosow ale 2x256 3200 system chodzi OK, zadnych ww.
bledow.
Pamiatki odeslalem, dzisiaj przyszly nowe, wsadzilem i to samo. Poradzcie co
robic?
Moze gdzies popelniam blad? Wywalaja sie przy kazdych ustawieniach, nawet
przy 11-3-3-2,5.
Lekko podnosilem im napiecie do 2,77 i to samo.
Procek to tBred 1700+ puszczony na 11x200.
Ale pamiec wywala sie tez przy:
FSB/RAM
200/200
166/200
166/166
133/200
A te 256-ki chodza stabilnie przy fsb 207.

Wsadzilem je do Abita NF7 i to samo.

To na co radzicie wymienic?

Z powodow finansowych wyslalem o Twinmosach Twisterach 2 x 256.
Epox rekomenduje:
Corsair,
Crucial,
Kingston,
OCZ,
Gigaram.
Za tego 1GB dalem 655, wiec cos w tych granicach.
Do kingstona cos nie mam przekonania.

Przez noc puscilem Goldmemory z 1 koscia i tez sa bledy.
Wsadzilem druga i cos nie tknelo - wylaczylem Quick Power Self Test.
Komp sie powiesil na sprawdzaniu pamieci.
To na razie tyle - musialem wyjsc do roboty.

Mozecie cos poradzic?
Moze wypowiedza sie uzytkownicy tej plyty?

Jeszcze jedno - obudowe mam Chifteca i na Epox 8KHA+ mialem zawsze nap.
12,3-12,4
Teraz po wymianie 11,7-11,8 - czy to moze byc spowodowane?
Taktowanie proca to samo, tylko ramu 2x wiecej.

Pozdrawiam
alacak