Re: Wyjscia z przodu obudowy ?

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 01:08:57 MET

Krzysztof Szatanik
<dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl>
napisał(-a):
> In news:btko98$g7v$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
> Ania <asdf_at_wp.pl> typed:
>
> Bo odpowiednie kabelki znajdują się wewnątrz obudowy i podłącza
> się je bezpośrednio do odpowiednich wyprowadzeń na płycie głównej
> komputera. Czy są jakieś przejściówki umożliwiające przeniesienie
> wyprowadzeń z tyłu do przodu to nie wiem, nigdy nie
> słyszałem/spotkałem.

Są, Optimus je stosuje żeby przenieść USB, Audio i FireWire do małego
panelu z przodu obudowy pod stacją dyskietek. Ale to jest rozwiazanie
niezależne od obudowy. A jak w obudowie są wyjścia z przodu to powiny
być kable (chyba że składający się z nimi zakolegował ;-) )

--
rkowalcz
rkowalcz_at_wp.pl