PIII 1GHz - podkręcanie

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 16:12:37 MET

 Ano stoi sobie od 3 miechow moj stary komputerek w kącie pokoju i zaczelo
mi sie szkoda go robic bo mam do niego sentyment.
Postanowile mze bede go uzywal do mniej wymagajacych prac i zastosowac (
od tego mam nowa maszynke )
I chcialbym go podkrecic ciutke.
Nominalna szyna procka to 133mhz.
Pamieci 256MB SDRAM 133
Mobo MSI na chipsecie 815E Pro ( 6337 )
Grafika..poki co moge do niego wlozyc ATI RageIIC ( nie wiem dokladnie co
to za karta ale na gpu jest napisane ATI RAGR 3D )
Do tego stary dysk ktory moge wlozyc 5GB Caviar.
Naczytalem sie jakis czas temu ze procek ten mozna podkrecic przez
podnoszenie FSB...
Ale podobno wtedy moze pojsc grafa lub dysk...
Potem nic nie czytalen na ten temat.
Mozecie mi pomoc ? Czytalem ze ludzie tego 1GHz puszczali na 1333Mhz..

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****