Re: [kupie] notebooka - gdzie promocje, wyprzedaze ?

Autor: Michał (mr_majkel_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 22:49:25 MET

Użytkownik "Olek." <olek-2020_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Szukam ciekawego notebooka, tak do 5000zl brutto i koniecznie na
fakture
> (wiec przemyt- tz. import prywatne raczej odpada)
> Jesli ktos slyszal o ciekawych promocjach, wyprzdazach itd. poprosze
> informacje
> mialby byc poprostu jak najlpeszy do 5000 zl, na intelu, z DVD/
CD-RW, i
> koniecznie renomowanej firmy, firemki typu maxdata , actina itp.
odpada
> :)
>
> pozdrawiam
> Olek.

Nie wiem skad jesteś, ale w każdym prawie wiekszym znajdziesz firme
która ma bądź sprzet poleasingowy bądx dobre ceny na nowe
Ja kupiłem rok temu poleasingowego IBMa pIII 500 za jakeiś 3400
brutto... z roczną gwarancją.. -przydała sie -padł dysk.. wymienili
szybciutko
zobacz www.notebooki.pl
Michał