Re: [BTW] Pentium IV a Win98

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 21:33:31 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
> Miałem 640KB i było bez problemu. Z 1GB RAMu Winda mi sie restartowała,
> mimo iż używałem Cacheman 5.50 i stosowałem wskzówki:

E... z 640kB to chyba przesadziłeś :-)

Fakt, artykuły MS to wielki shit....
Co oznaczają słowa "może", "czasami",
to znaczy się co:
- problemy występują z określonym typem producenta pamięci?
- macie złą płytę główną, procesor, kartę graficzną?
- komputer stoi na żyle wodnej??

Napisali, że problemy mogą występować, ale nie napisali dlaczego....

ax
PS Ale się cieszę, że to mnie nie dotyczy :-))))