Re: Reset zamiast wylaczania

Autor: Rudy (maxim666_NOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 21:06:14 MET

Użytkownik "sQrczaK" <ja_at_wm.-STOPSPAM-pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Rudy" <maxim666_NOSPAM_at_poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:btjejd$bvm$1_at_inews.gazeta.pl...

> windowsie,
> plycie
> z opcja
> "Power
> jakies inne
> >
> no
>
> zmnien grupę na właściwą

niby na jaka? pl.comp.nie.moge.wylaczyc.kompa ? nie przesadzaj

> ale przedtem założ google

Google byly pierwsze w kolejnosci. Czy za kazdym razem trzaba pisac, ze
google juz zostalo uzyte, bo inaczej zjebka??

Nie chce mi sie wierzyc, ze nikt z Was nie potrafi sie wysilic troche
bardziej ponad "ntg i google".

A moze Ty, sQrczak, zasugerujesz jakies sensowne rozwiazanie problemu??

pozdro

Rudy