Zarządzanie enrgią i Always ON

Autor: Brodi (madmax81_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 19:38:40 MET

Jest sobie serwerek który musi chodzić 24/7/365 .
Wcześniej był w obudowie AT , a teraz po modernizacji jest ATX .
CO mam ustawić w BIOSie żeby po przerwie w dostawie energi komp sam się
włączał ?
Płyta ECS K7VZA
W innych płytach spotkałem opcje Always ON która rozwiązywała problem , a
tutaj chyba jej nie ma :-(
Może da się to jakość obejść ? zewrzeć jakieś zworki ?

--
MadMax81 (małpka) gazeta
http://ag.bocznica.org/