Mainboard i grafika

Autor: taki (taki_at_spaming.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 19:34:25 MET

Witam,
ostatnio zaczynam sie rozgladac za nowa plyta glowna.
Obecnie posiadam MSI k7T Pro2-A na kt266-A
( siedzi na niej Athlon XP 1700_at_2000 )

jednak mysle o czyms bardziej perspektywicznym
jaka dobra plyte polecacie? Interesuja mnie okolice 400zl
jakie chipy sa teraz najwydajniejsze? dalej nForce czy jednak via?

zastosowanie kompa: grafika 3d, animacje, montaz filmow etc.

a i przy okazji
obecnie mam Radeona 7500 - na co to zmienic aby sensownie w 3d dzialalo?
nie interesuja mnie gry (i karty powyzej 500 pln ;)) - wylacznie grafika

pozdrawiam
t_at_m