Odp: Bios- traci pamiec

Autor: Adam (molasar77_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 19:13:27 MET

Użytkownik Jacek <punymra_at_cybpzna.cy> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:btk2sj$beb$1_at_news.onet.pl...

> I w dalszym ciągu "gada" o bateryjce, czy tylko radzi to F1.
> Jeśli tylko F1 to masz coś źle ustawione w Biosie.
>
> --
> Jacek
>
> Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje
Parlament!!
> Adres zakodowany w ROT-13

Jak radzi żeby wcisnąć F1 to znaczy że co jest nie tak. Podaj jaki błąd ci
się wyświetla. Np. Że nie może zapisać do pamięci CMOS , lub ma problem z
wykryciem dysków. Zawsze pisze jak coś jst nie tak.

Pozdr.

Adam