nvidia fx 5700 - problem z wyj TV

Autor: piotrek (piotrek_at_rsk.rz.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 18:49:56 MET

witam wszystkich grupowiczów

mam problem z moim fx'em z vivo

mam podłączony tv przez kabelek svhs i monitor

nie moge w zaden sposob zmusic jej do wyswietlenia obrazu na obu ekranach
mam do wyboru tylko single display albo tv albo monitor

kiedys mialem podobne problemy ale wtedy szukalem innej wersji sterownika az
trafilem na taki ktory dzialal poprawnie

teraz przewalilem juz kilka numerkow i nic wszedzie single dispaly

probowalem na 52,16 u kumpla na gf 2 mx z wyjsciem tv jest opcja dual
display

moja karta jest z vivo na tych samych sterach nie mam opcji dual tylko
single :-(