Re: Pytanie ---dziwne:) odnosnie glosnikow

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 17:32:33 MET

Uzytkownik "Moriturus Sav Koog" <anubis@[wytnij_to]ks.k.pl> napisal w
wiadomosci news:btjimd$6a2$1_at_KORBolin.KS.K.PL...
> Wit-Aj!Cie.
>
> Takie pytanie dosyc dziwne. Ostatnio widzialem w sklepie zestaw
> glosnikow 5.1 aktywne, duzy bas itd. Ale jest jedno malutkie "ale" :)
>
> Glosniki nie sa do kompa ale to kina domowego. Sa to Magnat Metric 5.1
> Activ.
>
> Testow w sieci nie uswiadczylem nigdzie. Same lakoniczne dane.
> Cena tego to 800zl
>
> Pytanie: jak by to moglo brzmiec podlaczone do kompa?
>
> Ktos moze spotkal sie z takim rozwiazaniem?

IMO, jezeli:sa aktywne to nic nie stoi na przeszkodzie w podlaczeniu ich do
kompa.
Jedyny haczyk moze byc w sposobie przylaczania tegoz zestawu do amplitunera
DD a do karty dzwiekowej. (nie wiem, nie mam kina domowego). Ale jesli nawet
jest roznica, to jest to problem natury jedynie mechanicznej. Czyli
przejsciowka lub lutowanie kabelka.
To moja teoria, nie wiem jak z praktyka (poziom napiec? dekoder dolby w
domowym zestawie vs karta dzwiekowa??)

Pozdro
Wieslaw