Nagranie 750MB na płytę 870MB (100min)

Autor: Mirek (mireklak_at_WYTNIJTOinteria.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 15:03:48 MET

Witam
Czy ktos moze mi podpowiedziec w jaki sposob nagrac 750MB plik na płytę CD-R
EMTEC 870MB. Pracuję w branży komputerowejdlatego mogłem przetestować nowe
nagrywarki np. MSI CR52-M. z dołączonym NERO v. 5.5.10.12. Włączyłem
overburning w preferencjach, testowałem rózne ustawienia ale niestety za
każdą próbą nagrywania krzyczy że pojemność nośnika jest za mała (na płycie
widzi tylko 700MB).

Jeśli ktoś obszedł już ten problem proszę o podpowiedź.

Mirek