Re: H E L P M E komputer mi sie resetuje

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 14:52:05 MET

> -----------------
> Nieeeeeeeeeee to sruBka ltajaca za plyta glowna, kiedys mialem podobny
> zestaw w serwisie i to byla srubaka za plyta glowna.
> :))))

Ale chcialbys cos przekazac poza tym ?
Moim zdaniem to zasilacz, i jest raczej napewno jest za slaby na taka
konfiguracje. Gdyby to byl blad systemu, wadliwa pamiec itd, jak to
napisales w poscie, to konczyloby sie to raczej BSOD, a nie restartami.
Pozostaje jeszcze mozliwosc przegrzewanie sie procka, ale raczej stawialbym
na zasilacz.