Re: dwa monitory - problem

Autor: macminer (macminer-bezsmieci_at_polbox.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 13:38:20 MET

ketmia wrote:

> Witam szanownych grupowiczow
> Podlaczylam drugi monitor (czarno-biala 14) pod przejsciowke DVI-DSUB i
> niestety nie wykazuje on zadnej aktywnosci, karta graficzna radeon 8500 Le,
> najnowsze sterowniki ati zainstalowane, co mzoe byc przyczyna, gdzie w
> ustawieniach moze tkwic problem??? Pod gf jest opcja klonowania, tutaj nie
> moge znalezc czegos podobnego :(

Są cztery możliwości:

1. Czarno-biały monitor nie stosuje się do standardów i po prostu ATI go
nie rozpoznaje. Ja tak miałem z czarno-białym 9". Po miesiącu prób i
usiłowań, tzn. po wyczerpaniu wszelkich sposobów i pomysłów dałem sobie
spokój, kupiłem LCD i od dłuższego czasu cieszę się pracą w układzie
2-monitorowym.

2. Nie włączyłaś w Windowsach drugiego ekranu (najpierw trzeba to zrobić
we właściwościach ekranu - ustawienia - zaawansowane - displays, potem
ewentualnie kliknąć na symbol drugiego ekranu w "ustawieniach", jeśli
się pojawi i wybrać, czy ma klonować, czy rozszerzać pulpit).

3. Masz jednocześnie podłączony kabel do telewizora. Jeśli ATI odkryje
standardowe obciążenie (75 ohm), domyślnie wyłącza wtedy drugi monitor i
włącza TV-out.

4. Nie wiem.

--
macminer aka Maciej Górnicki