Re: dobre 2d karty graficznej - jaka?

Autor: Michał (mr_majkel_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 13:19:50 MET

> Witam
> Kupilem tydzien temu w VOBIS-ie Opolu Radeona 9200 DDR 64MB tv-out i
DVI
> Gigabyte za 225zł. Naprawde warto poszukac takiej karty...

Za 225 zł -to na 95% jest to wersja SE z 64 bit szyną do pamieci,
pełne 9200 -czyli chyba tak naprawde 9000 z obsługą AGPx8 - kosztuje
ok 300 zł. A VOBIS niegdy nie był najtańszy, wiec raczej niemożliwe,
zeby mieli te karty 70-80 zł taniej niz gdzie indziej..

UWAGA: nie wiem jaka plyte ma kolega Mateusz -jeśli starą (np AGP x2 i
nic wiecej) to moze sie okazać że taka karta nie pójdzie z jego
płytą - sprawdzone osobiscie.