Re: dobre 2d karty graficznej - jaka?

Autor: Michał (mr_majkel_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 09:55:16 MET

> Wiem ze matroxy, ale chcialbym raczej cos w miare szybkiego do
grania...
> Moze jakis Ati Radeon? ktory z nich ma dobre 2d? zakladajac ze nie
> potrzebuje najnowszej techniki, a wazne by byl wysoki ramdac co mi
da
> wysokie odswiezanie i w 1600x1200 (w ktorym pracuje w 2d).
> Zalozmy ze nie chce przekroczyc 500zl.
> Co polecacie?

1 Co do Matroxa G400 - obraz jest niezly, ale odwzorowanie kolorów co
najmniej dziwne. Na gorszym monitorze niż Twój, ale też Sony
Trynitron.

2. Za bardzo małe pieniadze - ponizej 200 zł - znajdź (na Allegro?)
karte Radeon DDR (lub nawet SDR) -najlepiej BBA (Built by ATI). Obraz
miałem na tej karcie jak zyleta i z odświeżaniem też nie bedzie
problemu. Inne oznaczenie tych kart to Radeon 7200 lub troche nowsze
7500. Szukaj BBA lub Saphire, ew Gigabyte.
3. Za wieksza kase -ale w granicach 500 zł - karta klasy Radeon 8500
LE/ 8500. 8500 ma mozliwośc pracy dwumonitorowej!!! co może ci sie
przydać. (Radeon 9100 to te same karty, unikaj 9100L moga mieć 64-bit
szyne do pamieci) Szukaj karty BBA lub Hercules -taką mam w tej chwili
w kompie i obraz świetny.
więcej - http://www.benchmark.pl/ szukaj po lewej stronie "Zestawienie
kart i procesorów graficznych" SĄ TAM TEŻ OCENY JAKOSCI OBRAZU.

A jaką karte masz w tej chwili??