Re: His Radeon 9200 SE 128 MB Problem

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 09:20:07 MET

> 512 a ja sie powinienem przesiasc na millenium. A jak uslyszal ze mam XP
pro
> no to wogole zaczal sie smiac . Ibadz tu madry

to jezeli tak powiedzial to ja juz nie mam pytan.
millenium to najbardziej niestabilny system z rodziny windows
jaki widzialem. a gdyby byl rzeczywiscie tak dobrym
informatykiem to by zasugerowal azeby ustawic w winxp
tryb wydajnosciowy i napewno zaoszczedzi to troszke
pamieci. sam mialem przez pewien czas 256mb
i nie pamietam zeby powodowalo to spadek fps
jedynie gry "przycinaly" czasem na moment gdy
system musial doczytac cos z dysku.

znajomy ma athlona1800 winxp 256mb i gf4 mx i
medal of honor chodzi u niego jak burza
(tzn jak na tego gf4 mx)

> HIS RADEON 128 DDR SE

a nie jest to jakis super low-endowy model np 9200 SE ?
i np z 64 bitowa szyna ?
bo jakos nie chce mi sie wierzyc ze to wina tych 256mb

Pozdrawiam
Tomek