Re: Swiecąca mysz.

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 08:54:02 MET

Glacier ---- Pozdrawiam Piotr Paszkowski
"Piotrek" <padre_at_poczta.fm> wrote in message
> A to ktoras tak nie ma? Tzn czy mozna calkowicie wylaczyc zasilanie
myszki
> wylaczajac kompa, ale pozostawiajac napiecie doprowadzone do plyty?
Tez
> jestem zainteresowany, mam abita nf7-2, bede wdzieczny za pomoc :)

Ja mam plytke ESC K7 VTA3 3.0A i mam ten sam problem. Mysz to Logitech
cos ala BJ58 Optical Wheel z tym, ze inny model, ale go juz nie ma w
sprzedazy. Pomaga tylko wylaczenie listwy. W BIOS'ie wylaczylem wszystko
co sie dalo, nawet monitorowanie przerwania PS/2 i nic.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski