Re: Czytnik DVD uszkodzony?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 02:17:38 MET

Użytkownik "Arti" <arturxp_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Kupiłem nowy czytnik ASUS DVD typ E616P. Windows XP Pro odrazu rozpoznało
> czytnik, potem zainstalowałem PowerDVD 4.0 i zaczęło się.... Po włożeniu
> krążka oryginalnego DVD mogę go przeglądać tzn. jego pliki i nawet je
kopiować
> z DVD na dysk. ALE niestety nie mogę odtwarzać filmu DVD. Otrzymuję wtedy
> komunikat: "Błąd nr 8902003 - Dysk DVD mógł zostać uszkodzony, ponieważ
nie
> można go odczytać"
> Próbowałem ustawić Region nr 2, odtwarzać płytę DVD Windows Media Playerem
czy
> [...]

Jeśli czyta pliki i można je zgrać na dysk to raczej będzie wina softu, a
konkretniej jakiegoś konfliktu. Może miałeś jakieś dziwne kodeki
poinstalowane wcześniej i teraz się żrą. Napradę ciężko to będzie ocenić -
jak możesz to sprawdź napęd u kolegi (albo koleżanki :-) ), albo jeśli
możesz to spróbuj na czysty system.