Re: Notebooki

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 23:54:04 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w środę popołudniem, Piotr napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> no wlasnie, tylko jakie ? Bo np seria nx90XX ma IGP3X0 czyli takie
> bez wlasnego ramu, fakt ze cena atrakcyjna (5200) ale grafa na
> ktorej o 3D mozna chyba zapomniec..

Nie tylko to! Przejrzyj archiwum bo sam dałem porównanie notebooków
jakie znalazłem w sieci. Co do kart graficznych to np Gericom w jednym
ze swoich egzemplarzy daje Radeona 9600 o ile mnie pamięć nie myli.
Oczywiście wiąże się to z automatyczną zwyżką ceny. Zresztą dokładne
zestawienie jakie notebooki mają Radeony na stronie www.ati.com (jest
na 100%). Jeżlei Gericom to www.gericom.pl, ale zanim już się
zdecydujesz to uważnie przejrzyj ofertę szczególnie HP-Compaq, IBM,
Toshiby.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --