Re: Jak zwiekszyc obroty wentylatora

Autor: Kubu$ (kubuss_at_NO.NO.SPAM.WYTNIJ.TO.go2.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 00:58:32 MET

> Mam problem z wentylatorem Arctic-cooling TC2 z automatyczna reg obrotow i
> plyta ECS KT600A.
> Podczas uruchamienia po zgloszeniu sie karty graficznej komp sie wylacza.
> Podlaczylem ten wentylatoek do innego gniazda fan i drugi wentyl.(luzem)
do
> CPU Fan i wszystko działa. Gdy procesor sie nagrzal wylaczylem kompa i
> przylaczylem Arctica do CPU Fan - komp sie uruchomil.
> Jest to chyba wina zbyt niskich obrotów coolera na zimnym procesorze.
> Co nalezy zrobic aby zwiekszyc obroty tego coolera przy starcie?
> Moze jest jakas zworka na plycie ktora wylacza kontrole obrotow ( w Biosie
> nic takiego nie ma) ?

Mam chyba sam wentylator wrzucilem do zasilacza i za wolno krecil bo
zasilacz sie przegrzewal, i zamiast termistora dalem potencjometr (kolo 1,2K
ohm) wyregulowalem go tak, ze jest cicho i dostatecznie chlodzi, jak chcesz
osiagnac max obroty to musisz zewrzec koncowki, ktore ida do termistora, aby
zostac z regulacja a tylko zwieksyc obroty to daj potencjometr rownolegle do
termistora ;))

--
Pozdrawiam
Kubu$