Re: Nagrywarka a serwis

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 21:44:26 MET

Dnia 2004-01-07 20:58, Użytkownik Przemek napisał:

> Mylisz sie plyta tez musi spelniac okreslone normy a to co jest sprzedawane
> najtaniej czasami nie powinno sie nazywac plyta cdr tylko odpadem
> poprodukcyjnym.

Akurat Esperanza takim odpadem nie jest, przynajmniej w większości
przypadków. Po drugie jeśli nagrywarka nie nagrywa takich płyt to jest
to ewidentnie usterka podlegająca gwarancji.

> nie
> w gwarancji nie ma ale jest (a przynajmniej kiedys bylo) na stronach
> producenta info z jakimi plytami nagrywarka byla przetestowana .

To nie ma żadnego znaczenia na czym była testowana a na czym nie. Ma
nagrywać i już.

Swego czasu reklamowałem czytnik Asusa 50x bo nie czytał płyt CDRW
wypalonych w formacie umożliwiającym przerzucanie plików przy użyciu
eksploratora itp.
Wszystko poszło bezproblemowo i dostałem nówkę Asusa 52x.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl