Re: DX 9.0 a Longhorn

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 15:21:05 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w środę nocą, Pawel napisałeś na pl.comp.pecet
coś takiego:
> Czesc z Was tak krytykuje karty FX, a przeciez one maja pelna
> obsluge DX 9.0, ktory bedzie konieczny do uruchomienia Longhorna.

No to możesz wytłumaczyć co będzie nie tak jak sobie będę chciał
uruchomić Longhorna na np Radeonie 8500?? Jakieś okna się nie będą
wyświetlały? Oby to były blue screeny :) Cosik mi też się wydaje że
WinXP także wymaga DX8 do uruchomienia mylę się?? Rozróżnij czy SO
będzie wymagał DX od karty czy ogólnie?

ps Dobry chwyt marketingowy!! KUP FXa bo Longhorn koniecznie go wymaga
do działania!!! ROTFL

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --