Re: Creative s750 THX czy Logitech Z-680

Autor: Osiah (oosiah_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 20:35:22 MET

> kolejny wielki spec audio się znalazł

Nie cytujesz nikogo, a ten post jest pod moim.....wiec nie wiem czy to wyzej
to o mnie????
A nawet jesli...... ja nie jestem specem, nie jestem audiofilem, nie mam
super sluchu - ale umiem czytac i zanim sie wypowiem staram sie tego czego
"dotknac"....
Nie uzywalem Z-680 i nie uzywalem C 550THX - bo jeszcze sie nie zdecydowalem
ktore - ale slyszalem..... i wg mnie nie mozna tego porownywac (a
szczegolnie Z-680) z zestawem KD za 1000zl.

> nie sądze żeby miał nawet dobra wiedze o słuchy nie wspomniawszy
>
> posłuchaj Z-680 na jakimś CD demo akustycznym to pojmiesz co te głosniki
> potrafią
>
> jak ich nie słyszałes to się nie wypowadaj na temat głośników
> "komputerowych" bo one tylko z nazwy komputerowe są

No biorac pod uwage chocby mozliwosci ich zastosowania to z cala pewnascia:)

Z-680 na pewno jest drogie, moze faktycznie troche za drogie, ale na pewno
nie jest to zestaw ktory powinien kosztowac 1000 zl - bo wowczas cala serie
Creative Inspire trzeba byloby rozdawac za darmo...:P. Jakosc kosztuje - i
stad ta cena....

POzdrawiam
Osiah