Re: Windows XP Profes..

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 20:30:39 MET

Niejaki Alek twierdzi jakoby:

> Cot jest " NTG"
>

> Użytkownik "Adam" <molasar77_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
/cut/

Zobacz na www.ntg.prv.pl

No i oczywiście:
Drogi użytkowniku Alku.
Czy użytkownik byłby skłonny cytować posty tak, jak to zapisane
jest w świętej księdze juznetowców wyznania Wielkiego Surmacza
pt. "Netykieta"? W rozdziale "Odpowiadanie na posty", ust. II,
stoi tam tak:

"I przyszedł Surmacz do ludu swego i rzekł: Joł, ludu! A lud zarył
paszczękami w ziemię, oddając pokłon czci pełen. Rzekł tedy
Surmacz do ludu swego: Ludu! A lud, piasek z gąb wypluwszy,
zapodał chórem: Słuchamy Cię, o Panie! Surmacz rzekł na to: Ludu!
Kuźwa, źle na posty odpowiadacie! Lud: Powiedz nam tedy, jak
odpowiadać mamy. Surmacz z miłością odparł: Ludu! Kurna żesz mać,
tnijcie cytaty i pod niemi odpowiadajcie, bo dłużej tego bajzlu
nie zniese!"

Oto Słowo Surmaczowe, niechaj się wypełnia ;P

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//