Re: Ukryte foldery.

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 20:27:54 MET

Niejaki Geralt twierdzi jakoby:
> Heh, co tu duzo mówić, jestem początkujący w kompach i ukryłem cały
> folder( Windows Xp Professional) jak znów przywrócić go do normalnego
> funkcjonowania??

Spróbuj wymienić zasialcz :>

PS.
Uprzejmie informujemy, iż pl.comp.pecet jest grupą tylko i wyłącznie o
sprzęcie. Bliższe informacje: www.ntg.prv.pl
Dziękujemy za współpracę ;)

> ------
> Pozdr.
> KoNrAd

Ekhm... co to jest? Delimiter powinien wyglądać tak jak przedstawiono
poniżej (czyli "-- ") :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//