Re: zasilacz nie rusza na słabszym sprzęcie

Autor: TomGl (tomgl_nospam_at_go2.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 19:12:37 MET

Nie wiem jak to jest liczbowo, wiec nie bede spekulowal czy powinien
wystartowac, czy nie, ale wiem ze mialem taki problem kiedys, ze komputer
bez dysku nie startowal. Jedynym objawem jego pracy bylo niskie napiecie na
koncowkach (30% nominalnego). Wiec wlozylem dodatkowy CD-ROM (nie podbiety
do szyny danych) i teraz jest spox.
Szczerze mowiac nie myslalem czemu tak sie dzialo, ale teraz mysle, ze mogla
to byc wina malego obciazenia.

--
Tomek G.