Re: seagate barracuda 120GB - 2 czy 8MB?

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 11:28:14 MET

> To ja juz nie wie mczy mnie w butle nabili i isc sie klocic czy nie.
> Kupilem dysk na WGE i na gwarancji napisali rok.
> Zapytalem czemu nie 3 to powiedzieli ze oni daja rok a nastepne dwa lata
> to juz seagate sie zajmuje.
> Czy to ok czy sie klocic ?

mysle że powinneś sie kłucić jakieś 3m-ce temu kupowałem b7 sppecjalnie
szukałem 120 z 3 letnia gwarancją na giełdzie kompuuterowej w wawie i
widziałem ten sam dysk z gwarancja 1, 2 i 3 letną(choć sie troche
nachodzilem)
przy stoisku gdzie była baśka z 2 letną ggwarancją spytałem sie czemu dają 2
a nie 3 skoro taka dajje pproducent to koleś odpowiedział że to ze wzgleu na
transport i składowanie w magazynach ale jak spytałem czemu te z roczną
gwarancją mają jednak 1 rok to zaniemówił :-)
a jak pisałem wczesniej znalazłęm dysk z 35 m-ce gwarancją (1 miesiać moza
przeboleć)
pozdrawiam