Re: Nagrywarka a serwis

Autor: Michal K. (bruneros_REMOVE__at_o2.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 15:24:26 MET

> jakiejkolwiek płyty to znaczy, że jednak coś z nią nie tak. Mam
> nadzieje, że nagrywałeś na jakichś normalnych nośnikach, a nie
> najpodlejszych za 80 gr gdzie często trafiają sie zwalone serie:/

co to znaczy normalne ?
plyta jest plyta i nagrywara ma nagrywac...
gdzie masz w gwarancji wyszczegolnione ze nagrywa na takich a na takcih nie
?
nigdzie. ty sie masz prawo nie znac i ze ci nie dziala to reklamujesz.
a jak pojdzie reklamacja to inna para kaloszy...

pod koniec 24 mc gwarancji zaczal mi padac teac x24
super byla i swoje wypalila. jako ze gwarancji jeszcze jakis miesiac byl
zaczalem reklamowac.... dawali jakies "inne sprawne nagrywarki" i dupa.
na lepszych plytach rzeczywiscie nagrywala na esperanzach juz nie,
mimo ze liteon na tych esperanzach palil bez problemow ,
no to serwis jeszcze raz , jakies tam cyrki pisma ze maja mi dac
nowa , oni ze nowej nie maja i takie tam akcje.
koniec koncow niby naprawili moja narywarke i dali z zastrzezeniem
ze jak cos spierdzili to przyniesc z dowodem. owszem nagrywala ale
przeczytac tego
co nagrala nie umiala juz. jako dowod dostarczylem badziewiaaste esperanze

wymienili na noego liteona 52x32x52 i mam nowa na 2 lata....
inna sprawa ze teac kosztowal 800 PLN a liteon obecnie 170 :-)

MK