Re: doradzicie ? intel vs amd, krotka pilka.

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 15:28:56 MET

> Ale ja polecałem KT600 + Kingstony :)
> Wcześniej problemy z kingstonami były na tandetnych płytach na wznowieniu
> KT266. Twinmosy są wg mnie gorsze od kingstonów, ale lepsze od nonameów,
> który się sypią tak że głowa boli.

tak naprawdę w pamięciać najwazniejszy jest producent kości RAM a nie PCB..
choć konstrukcja PCB oczywiście też ma wpływ na wydajność i stabilność. Tak
więc zdarzają się partie TwinMosów na dobrych kościach które biją na głowę
każde inne RAMy - szczególnie ceną (przy zbliżonych możliwościach).

ja sam mam pamięć GeIL i jestem bardzo zadowolony, kostki chodzą stabilnie
przetaktowane o rząd wyżej przy dobrych timingach. Lekko tylko podniosłem
VDIMM.

PZDR
Shaman