Re: Swiecąca mysz.

Autor: smgtom (smgtom_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 15:10:22 MET

"Kokopiko" <bzyk[nospam]@ekipa.lublin.pl> napisal w news:bth3g8$5jf$1
@news.lublin.pl:

> Moja mysz optyczna (dioda) swieci podczas gdy komputer jest
> wy?ączony.SZuka?em w biosie i nie moge znalezc.
> P?yta to ASUS TUSL2.
> Czy ktos wie gdzie moge to wy?aczyc.

Moze to dlatego ze jest wlaczone uruchamianie za pomoca klawiatury lub
myszki lub czegos innego,

> Czy jest mozliwosc w?aczenia komputera z klawiatury ??
> W biosie jest taka opcja ale nie dzia?a

Jest ale tylko wtedy kiedy komputer byl wylaczony powiedzmy metoda soft
:P tzn. nie zostal odciety doplyw pradu od plyty glownej czy zasilacza.
(a przynajmniej tak jest u mnie. Mam ASUS CUSL2-C czy jakos tak :P)

--
Pozdrawiam
Tomek "smgtom" ?.