Re: Macie takie historie jak ta...?

Autor: Leszek P (politan_usun_to_at_tlen.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 14:18:42 MET

> Przed wydawaniem osądów naucz się czytać i cytować.

Z tego co tu widze to ze mna jest cos nie tak,
Juz ze trzy albo wiecej razy zdazylo mi sie otrzymac przesylke za pobraniem,
a po kilku dniach pieniadze, ktore za nia zaplacilem. Gdybym nie odsylal
tych pieniedzy, to teraz tez mialbym sie czym pochwalic, a tak zostala mi
tylko wdziecznosc. No moze nie tylko, od jednego goscia dostalem zloty
lancuszek z podziekowaniem.

Pozdrawiam, zazdroszczac moralnosci
Leszek