Re: Podkrecac athlona czy nie?

Autor: k_strzelec_at_op.pl
Data: Wed 07 Jan 2004 - 13:56:11 MET

> Mam plyte MSI K7T Turbo obslugujaca wg danych producenta athlony do 1800+.
> Jakis czas temu modernizowalem kompa i taki procesor kupilem.
> Teraz proc chodzi na FSB 133 ale teoretycznie da sie wiecej mu ustawic (w
> miejsce na FSB mozna wpisac dowolna wartosc do 166). Czy komp mi rozpozna
> podkrecone 1800+ na np 2000+?
> Pozdrawiam
> Wojtek

też mam tę płytę. mam w niej procesor a2000+ palomino.
w spoczynku ok 50st, w czasie ciężkich gier dochodzi max do 60st.
(polecam gorąco programik cooler xp - przez większość czasu pracy - word, excel,
photoshop, proste gierki - potrafi schłodzić spokojnie do 35st - to w temacie
kłótni nt żywotności procków)
ten 2000+ palomino to jest 2000+ i pracuje jako 2000+ (standardowo taktowany).
nie próbowałem podkręcać z uwagi na brak potrzeby posiadania większej mocy
obliczeniowej (? ;-) ) i z uwagi na temperatury.
przy tych ustawieniach zero zwisów od pół roku.
czy twój to też palomino ?? - jeśli nie to zaskoczenie: u mnie throubread 0.13
1700+ nie działał - od startu baaardzo się grzał. odpowiedz na grupę.
jedyny problem z tym 2000+ to przegrzewający się chipset: parzył przy dotknięciu
palcem. w zasadzie w czasie pracy to nie przeszkadzało, ale po wyłączeniu
(restarcie) kompa nie można było go włączyć od razu (nie podnosił się - czarny
ekran), trzeba było odczekać kilka min. aż się schłodzi. rozwiązanie problemu:
założyłem na chipset mały zwolniony na 5V wiatraczek - teraz już zero problemów.
to tyle.
jeśli masz pytania to wal.

--
KSX  #GG: 490364