Re: nierzetelne firmy - następna do kolekcji

Autor: Jerzy Gajewski (jurget_at_off.spam_machine)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 13:30:53 MET

> Ha, jak facet nie pisze skąd jest, to zapewne jest z Warszawki... :P

Microman z Katowic.

Jeszcze nie byłem tam, wstępnie ustaliłem, że błąd popełnił człowiek
nazywający ten sprzęt w spisie sprzętu - pomylił literkę R z A... Próbowałem
dzisiaj uruchomić tę płytę mimo wszystko - nie udało mi się, nawet nie
dostałem sygnału speakera.. Jutro tam pojadę, bo dzisiaj nie mam czasu.

Pozdrawiam
JG