Re: Zestaw do oglądania filmów-jaki?

Autor: Tommygun (pepesh_at_poczta.fm)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 13:05:17 MET

Użytkownik "grzes" <polik7_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> Mam pytanie potrzebuje kompa minimalnego zestawu do oglądania filmów -
ale
> tak żeby spokojnie chodziły ;)))
> Proszę o podpowiedź: jak płyta, procesor, karta graficzna, ile ram,
jaki
> HDD.
> Ma to być zestaw "only" do filmów.

procesor to min 500MHz, kiedys wszystkie filmy mi chodzily na cel 400
ale nie bez zgrzytow, grafika to jakis radeon najtanszy bo te karty maja
duzo lepsza jakosc wyjscia tv niz geforce'y, a jakby nie bylo to tvout
do ogladania filmow sie przydaje, ramu 128 powinno wystarczyc ale np win
xp strasznie muli przy takiej ilosci pamieci

Tomek