Re: klawiatura czy mozna?

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 12:30:10 MET

Dnia 2004-01-07 12:12, VSS napisał(a):

> Ale w komplecie z wtykiem DIN5 odstaje od obudowy poza tym dośc silnie
> naciska na złacze PS/2 w kompie. Lepiej kupić wtyczke Mini DIN i
> przelutować. Opis na www.hardwarebook.net

nie za bardzo rozumie... uzywam takiej przejsciowki przy jednej
klawiaturze... wyglada to tak: DIN === kabelek 10 cm === PS/2
http://www.sbccom.com/store/din-ps2.jpg
http://www.china-xinya.com/images/xya001.jpg
http://cap.becta.org.uk/images/products/282.jpg
nic tam nie uciska na PS/2 wtyczka DIN jest poprostu czescia kabla od
klawiatury w pewnej odleglosci od obudowy komputera.

--
|  Pozdrawiam    |    *stefe*    |