problem z kartami graficznymi

Autor: _at_nd
Data: Wed 07 Jan 2004 - 12:35:11 MET

Dzieki za posty dotyczace sterownikow do cirrusa Niestety na tym moje
prpblemy sie nie koncza :(. Recz polega na tym ze komputer ma zintegrowana
karte grafiki, ktora zle dziala (obraz skacze). Poniewaz jest wolny slot na
karte graficzna to wlozylem tam cirrusa. Niestety nie wiem jak wylaczyc tę
karte zintegrowana (usilowalem usunac w menadżerze, ale przy ponownym
uruchowmieniu windows mi ja usluzne wykryl i zainstalowal) . Bardzo prosze o
pomoc

--
pozdrawiam,
@nd