Re: Creative s750 THX czy Logitech Z-680

Autor: UMosiah (umosiah_at_op.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 11:51:41 MET

> witaj
> jak masz kolo 1000 zł to lepiej poszukaj czegos z KD, drewno, i cos firmy
> moze hmm pioneer, koda jak masz wiecej kasy, zostaw w spokoju takie
> komputerowe "niby glosniki"
> Pozdrawiam
> PS: nie wierzysz ze warto? sproboj a nie porzalojesz...

Hmm...wszystko ok...tylko odnosze wrazenie ze jest to na zasadzie - BMW jest
lepsze od Mietka, bo ja jezdze BMW to wiem. A jezdziles kiedys Mietkiem??
Nie.....

To cos z KD za 1000 zl to rozumiem nie sa "niby glosniki"?
mysle ze gdybys mial okazje do konfrontacji to zmienilbys zdanie.....

Pozdawiam
Osiah