Problem z Creative Mouse Lite (pomocy!)

Autor: Marcin (bez_maila_at_narazie.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 10:50:08 MET

Witam!

Zwracam sie do ekspertow (nie mylic z Ekspertem ;-)), bo po 3 dniach
walki poleglem w walce z w/w mysza optyczna kolezanki :-(( Problem:
myszka po podlaczeniu (USB) chodzi jakis czas (zmienna losowa ;-)) i
nagle zawiesza sie (zatrzymuje). Czasami wystarczy kliknac i sie odwiesi,
innym razem trzeba nia poruszac, a czasem wyjac wtyczke z portu USB
i wlozyc ponownie (wtedy znow pewien czas dziala) :-( Czy ktos z Was
mial podobne problemy z ta lub inna mysza optyczna? Co robic??? :-/

Na obcojezycznych grupach znalazlem kilka postow o problemach z tego
typu myszka, ale wiekszosc dotyczylo Unix-a. W jedynym (po wlosku)
dotyczacym pracy pod XP nie bylo za to zadnych ciekawych informacji.

Creative nie stworzyl dla tej myszki zadnych sterownikow, wiec programowo
nic nie mozna zrobic (mysz chodzi ze sterownikami HID Microsoftu). A moze
przyczyna jest plyta glowna (tutaj jest to jakis ASROCK [SiS] pod Athlona)?
Inne myszki optyczne USB (sprawdzilem Fujitsu/Siemens) na tym komputerze
dzialaja OK. Podpowiem tez, ze na innych komputerach (tez z Win XP SP1)
wspomniana mysz Creative chodzi bezproblemowo! :-o Ratujcie, bo zejde z
tego swiata przez tego upartego zwierzaka :-))

P.S1
Co ciekawe dla mnie, po wylaczeniu wspomnianego kompa mysz nadal
swieci! Slyszalem, ze niektore (typy ;-)) plyty tak maja... czy to prawda?

P.S2
Jesli dobrze pamietam, w czerwcowym numerze CD ACTION bylo cos
o tej myszce - czy ktos ma ten artykul i moze mi napisac ewentualne info?

P.S3
Oczywiscie wiem, ze mozna kupic przelotke USB/PS2, ale ja (dokladniej
to kolezanka :-)) tak nie chce, a wiecie ze jak sie kobieta uprze... ;-DDD

--
Pozdrawiam!
Marcin