Re: [MODDING] Dziura na szybe

Autor: marcin (bartleby_at_nospam_gazeta.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 10:36:57 MET

> Jaki odstep zrobic miedzy zewnetrzna krawedzia scianki obudowy a dziura ?
> Czy 3 cm wystarcza ?
------------------
Powinien wystarczyc ale z 1 strony polecam wiekszy odstep bo jak kupisz i
zamontujesz katode to bedzie ja widac "gola" przy takim malym odstepie i
bedzie walic po oczach poza tym nie chodzi przeciez o to zeby bylo widac
zarowe w kompie tylko o ladne podswietlenie wnetrza. Jeszcze cos o uszczelce
, moim skromnym zdaniem te gumowe uszczelki to paskudna porazka ! Jesli masz
troche czasu i zdolnosci to opiluj ladnie brzegi otworu w boczku ( ja to
polakierowalem od nowa ) i wklej pod spodem plexi na 2 stronna tasme do
przyklejania brzegow wykladzin do podlogi ( hipermarkety 3zl) to ladnie
wyglada i trzyma jak trzeba.

Pozdro
marcin