Re: DX 9.0 a Longhorn

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 10:19:27 MET

> o nie prawda już jest werja beta. miałem i na gf 2mx400 chodzil. Kiepski
,
> strasznie dużo miejsca zajmuje i nic poza tym.

nie czytałeś dokładnie.. piszę własnie, że jest jakaś tam beta wersja nie
wiadomo w jakiej fazie testów i nie wiadomo na ile i w jakich elementach
ostateczna a w jakich tymczasowa. Taka "kukuła" nie moze być w żaden sposób
traktowana jako odnośnik co do ostatecznych wymagań sprzętowych. M$ co jakiś
czas zmienia komunikaty prasowe i przewidywany termin premiery. Na razie nic
oficjalnie nie wiadomo więc pisanie jako pewnik że bez karty DX9 ani rusz
jest bez sensu.

PZDR
Shaman