Re: Podkrecac athlona czy nie?

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 10:20:18 MET

Alti wrote:
> Nie. Bardzie mi potrzeba nowej plyty z USB 2.0 i DDRami ale na to
> jeszcze przyjdzie czas.
> Ja tylko z ciekawosci pytam czy da rade czy nie. Bo jak da i
> stabilnie to czemu nie...
Każde 10st więcej dla procesora to połowę krótsza jego praca. Czyli
przykładowo w temperaturze 40 st masz 10 lat, w 50 st masz 5 lat a w 60 -
2,5.
Nie znam danych co do trwałości procesorów więc ten przykład bynajmniej nie
mówi że procesor wytrzyma Ci 2 lata. On ma tylko obrazować jak działa ten
przelicznik.

T.