Re: Macie takie historie jak ta...?

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 09:45:18 MET

Użytkownik "Arek Wołowicz" <wolek_at_pf.pl> napisał w wiadomości
Witam.
wocio na pl.comp.pecet napisał(a):
> Serfując po necie natrafiłem na takie cuś
> http://www.boners.com/grub/788235.html
> ....piękna historia prawda? Przydarzyło wam się coś podobnego ? Ja
> pamiętam tylko przypadek mojego kumpla, kiedy w pudełku od GF2MX 200
> znalazł Radeona 9500 w wersji PRO :).

Moja historyjka akurat nie ma wiele wspólnego z komputerami.
Kiedy zacząłem nauke w szkole średniej potrzebowałem duży plecak -
mieszkałem w internacie. Z ojcem poszliśmy do sklepu, wybrałem sobie
taki ładny z wystawki. Kosztował ok 45 zł (to było z 10 lat temu).
Ojciec miał 50 zł, położył je na ladzie, pani poprosiło o końcówkę.
Ojciec zabrał 50 i położył te 5 zł, pani wzieła je, dała 10 zł i plecak.

Moim zdaniem to była jej pomyłka ale ty jesteś zwykły oszust.

A co by nie było OT to w plecaku nie raz woziłem monitor lub obudowę
komputera, taki pojemny był :>

Pozdrawiam,
Wołek.

--