Re: Creative s750 THX czy Logitech Z-680

Autor: UMosiah (umosiah_at_op.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 09:00:43 MET

Witam

A ja uwazam, ze zestaw kina za 2,5 tys jest niewiele wart, no chyba ze masz
troche wiecej np 6-7 tys.
Za 2,5 tys. nic rewelacyjnego nie kupisz, a bedzie to typowa masowka - chyba
ze ktos ma drewniane ucho, ale to wtedy wystarczy jakis Creativ 5.1 za
niewielka kase.

Proponuje zrobic tak. Zobacz jakie parametry ma Z-680 - mozna go kupic za
cene od 1900(wMediaMarkt byla taka cena w ramach promocji) do 2500 (to juz
drogi sklep). Jesli uda Ci sie za te pieniadze kupic jakikolwiek zestaw kina
z takimi parametrami to bedzie super i ja rowniez wtedy prosze o info - bo
niedlugo zamierzam kupic jakis zestaw w tych pieniadzach.
Mowimy oczywiscie caly czas o zestawie do ogladania i giercowania - a w
mniejszym stopniu do sluchania muzyki. Bo jesli chcesz sluchac glownie
muzyki to faktycznie, za 2,5 mozesz juz cos wybrac ale w zestawie ampl
+2xkolumna .
I jeszcze jedna rada......posluchaj Z-680 jak masz taka mozliwosc:), i
posluchaj zestawu kina np Sony za 2,5tys (ostatnio sluchalem - ladnie
wyglada - niestety tylko:)
Chociaz sam mam dylemat Z-680 czy Creativ 550THX (prawie to samo a duza
roznica w cenie) - ale mam jeszcze troche czasu.
Pozdrawiam
Osiah