Re: DX 9.0 a Longhorn

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 08:25:38 MET

Hey,

Użytkownik "Pawel" <Pavvcio_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czesc z Was tak krytykuje karty FX, a przeciez one maja pelna obsluge DX
> 9.0, ktory bedzie konieczny do uruchomienia Longhorna. Wg. mnie karte
> naprade oplaca sie zakupic ze wzgledu na cene i osiagi. Spotkalem sie z
> przypadkiem gdzie Prolink FX 128ddr w wersji ultimate wyciagnal w 3dmarku
> wynik piecio cyfrowy, dla porownania dodam ze karta kolegi Asus GF 4
> titanium 128 ddr wyciagnal cos kolo 9500. Decyzja nalezy do

Jesli ktos pisze takie cos bez podawania procesorow na jakich to zostalo
testowane jest po prostu strasznie nieeeeeeeeeeeeeeewiarygodny. Zrobiles to
celowo by pominac fakt ze np. FX testowali na p4 3.2 a Ti4200 na A1500+ czy
moze jestes osoba niezbyt orientujaca sie w tych sprawach eufemistycznie
ujmujac ? :P

Pozdrawiam, Paweł