Re: P³ytki CD-R

Autor: Arek Wo³owicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 07:25:45 MET

Witam.
Norbert na pl.comp.pecet napisa³(a):
> To te Platinium sa takie dobre ?
> To poprostu platinium czy to model jakiejs firmy ?
> Moge kupic szpule takich x48 100Sztuk w pudelku rulonowym za 125zl.
> Warto?

Poprostu Platinium.
Ja akurat z nimi nigdy nie mia³em problemów, u¿ywam ich od ³adnych paru
latek. Tanie bo dobre, dobre bo tanie ;).
Krótko mówi±c, ka¿dy tutaj poleci Ci inne p³ytki, inne Ci odradzaæ
bêdzie. Du¿o zale¿y od szczê¶cia, bo nawet w partii najbardziej
markowych mo¿e znale¼æ siê jaka¶ niedoróbka.
Sam musisz sobie wyrobiæ zdanie, a ¿ycie i tak bêdzie je ci±gle
weryfikowaæ.

Pozdrawiam,
Wo³ek.

--