Re: Macie takie historie jak ta...?

Autor: Krasnal (nie_at_ma.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 22:44:41 MET

W wiadomości: btf98t$b2f$1_at_news.lublin.pl
użytkownik: *wocio* <wocio_at_plusnet.pl>
napisał(a):

> ...piękna historia prawda? Przydarzyło wam się coś podobnego ? Ja
> pamiętam tylko przypadek mojego kumpla, kiedy w pudełku od GF2MX 200
> znalazł Radeona 9500 w wersji PRO :).

Mój kumpel "przeżył" coś podobnego. W jednym ze sklepów internetowych
kupił moduł pamięci. Przysłano mu ją w zbiorczym pudełku po WinXP Prof
OEM... razem z płytką z tymże Windowsem. Zaplątała się w masie papierów,
które robiły za wypełniacz. Niestety naklejki nie było :)