K7S5AL + Duron 1600 + Elsa Erazor III

Autor: Slawicki (slawicki_at_op.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 22:26:00 MET

Witam. Jak już tak wszyscy narzekają na tą płytę to ponarzekam i ja:

Otóż płyta namiętnie się wiesza: przy uruchamianiu IE, odpalaniu gier 3D i
ogólnie podczas pracy. Bios ma z początku roku 2003, a więc pewnie dlatego
nie rozpoznaje prędkości tego procka. Trza jej ręcznie zapodać magistralę.
Mam zatem pytanie bo już mi się pomysły kończą: czy może to być wina BIOSu
że się wiesza ustrojstwo czy raczej wywalić obecny ram 128MB/333 i sprawić
Kingston'owski ? Poradźcie coś/napiszcie jeszcze raz co i jak bo mnie już
trafia... Mam trzech kumpli, którzy użtkują te płyty i żaden z nich złego
słowa nie może powiedzieć o nich... Może to wina wersji płyty (mam PCB 5.0)
a jakie mają kumple to nie wiem....

/Sławicki